Завдання для 5-х класів

Ляльковий театр

Доброго дня діти. Ляльковий театр -- особливий вид театральної вистави, у якій головними дійовими особами э ляльки.Сцена лялькового театру - зменшена модель справжнього театру, або ширма, за якою ховаються актори-ляльководи. В ляльковому театрі є  професії тісно повязані з образотворчим мистецтвом. Художники-декоратори, які придумують декорації на сцену і вигляд самої сцени. Художники, які придумують і виготовляють ляльок. Художник, які придумують грим і костюми для акторів-ляльководів.

За своєю конструкцією ляльки бувають верхові, або ширмові (коли актор знаходиться знизу за ширмою, а лялька вгорі)

Пропоную вам подорож до Київського академічного лялькового театру.

Подивитися казку "Лисичка і журавель у театрі тіней

Український різдвяний ляльковий театр "Вертеп"

Малювати нічого не треба.

На слідуючий урок візьміть кольоровий папір, картон, клей і ножиці.

 

Циркова афіша.

Доброго дня діти. Сьогодні ми з Вами познайомимося з цирком. Ви звичайно з ним давно знвйомі, але як глядачі. Для того, щоб ви побачили циркову виставу працює дуже багато людей : акробати, силачі, жонглери, клоуни, дресирувальники і т.п., а також художники. Саме так : художники-костюмери, художники - гримери, художники - декоратори. Вони розробляють ескізи костюмів для артистів, гримують їх, вирішують, як буде виглядати сцена. А також про приїзд цирку ми дізнаємося з великих, яскравих афіш. Афіша -- повідомлення про якусь подію. 

НА АФІШІ МАЄ БУТИ НАПИСАНО: ЩО ВІДБУДЕТЬСЯ

                                                                      ДЕ ВІДБУДЕТЬСЯ

                                                                   КОЛИ ВІДБУДЕТЬСЯ

Подивіться невеликий ролик про цирк і намалюйте ескіз циркової афіши про приїзд цирку в Калиту. Дату і час визначте самі.

Писанкарство

Доброго дня, діти. Продовжуємо розглядати різновиди   декоративно-прикладного мистецтва.  Тема сьогоднішнього уроку : писанкарство. 

Чи не головний подарунок і вже точно основний великодній атрибут – крашанка чи писанка. Іще язичницькі візерунки та яйця, яке є символом життя, – не лише українська традиція. За християннськими віруваннями, звичай походить від святої Марії Магдалини, яка повідомила римському імператору Тиберію про воскресіння Ісуса – і подала йому в подарунок яйце.

Я повірю тобі, коли це яйце почервоніє – сказав імператор. І просто на очах воно набрало кольору крові, пролитої Ісусом на хресті. У православних існує традиція – коли родина повертається з церкви додому і після молитви сідає до столу – спочатку слід куштувати свячені яйця, а вже тоді – паску та інші страви. Писанка і крашанка — це не одне й те ж. Крашанки їдять, діти граються ними у великодні ігри. Писанки ж роблять із сирих яєць – їх не варять, щоб не вбивати живу силу зародка. Їх потрібно дарувати і зберігати як священний талісман. Наші предки намагалися зробити їх до Великодня якомога більше – адже вірили, що кожне мальоване яйце – то ланочка ланцюга, яким буде прикутий до пекла сатана.
Вважалося, що свячені писанки та крашанки здатні захистити хату від пожежі – їх зберігали за іконою цілий рік. За їхньою допомогою також шукали пропалу худобу. А лушпиння – кидали у річку. Вірили, що за тиждень воно допливе до померлих – і так вони дізнаються про Великдень.          

Завдання: намалювати ескіз писанки фарбами, або флоймастерами.

Петриківський розпис

Доброго дня, діти. Продовжуємо знайомитися з різними видами декоративно-прикладного мистецтва. Сьогодні повправляємося в техніці Петриківського розпису. Подивіться відео, де автор покроково пояснює цю техніку.

Завдання: намалюйте квітку цибульку з листям. Чекаю ваших робіт на Вайбер.

Стилізація природніх форм

Доброго дня діти. Спільне для багатьох видів декоративно-прикладного мистецтва це використання орнаментів. Під час виконання орнаментів природні форми спрощуються, тобто стилізуються.  Подивіться фільм про стилізацію природніх форм та намалюйте стилізовану сову (можна свій варіант) фарбами, або флоймастерами. Цікавої роботи.

Різновиди декоративно-прикладного мистецтва

Доброго дня діти. Ми починаємо розглядати новий вид образотворчого мистецтва -- декоративно-прикладне. подивіться фільм про деякі різновиди цього мистецтва для ознайомлення. Цікавого перегляду.

Завдання для учнів 6-х класів.

Жанри образочворчого мистецтва.

Доброго дня, діти. Дайте відповіді на питання на листочку паперу, підпишіть його сфотографуйте і надішліть мені на вайбер.

1. Що означає жанр образотворчого мистецтва?

2. Кого зображують на картині анімалістичного жанру?

3. На якій з картин зображено історичний жанр?

4. На якій з картин зображено побутовий жанр?

5. Що зображено на натюрморті?

6. Яка картина відноситься до міфологічного жанру?

Батальний жанр в образотворчому мистецтві.

Доброго дня, діти. Продовжуємо знайомитися з жанровим різномаїттям образотворчого мистецтва. Тема сьогоднішнього уроку : батальний жанр. Він схожий з історичним, але відрізняється тим, що завжди на картині є рух ( йде битва) на землі, на воді чи в повітрі. Подивіться невеличкий ролик  для ознайомлення.

МАЛЮВАТИ НІЧОГО НЕ ТРЕБА, ДОМАЛЮЙТЕ РОБОТИ, ЯКІ НЕ ЗДАЛИ І НАДІШЛІТЬ МЕНІ НА ВАЙБЕР,

Історичний жанр в образотворчому мистецтві

Завдання в кінці відео.

Релігійний (біблійний) жанр в образотворчому мистецтві

Завдання: намалюйте янгола, як ви його собі уявляєте.

Міфологічний жанр в образотворчому мистецтві

Завдання в кінці фільму.

Побутовий жанр у народному мистецтві.

Сценки з життя у виробах декоративно прикладного мистецтва (сільська праця, танці, весілля, побачення, ілюстрації до народних пісень)

ЗАВДАННЯ: намалювати ілюстрацію до народної пісні

Побутовий жанр.

Доброго дня, діти. Ми продовжуємо знайомитися з жанровим розмаїттям образотворчого мистецтва. Тема нашого уроку: "Сюжетно-побутова картина. Побутовий жанр", тобто зображення якогось сюжету в побуті. На картині обов'язково повинні бути зображені люди (одна, або кілька), які займаються якоюсь справою (працюють чи відпочивають). Подивіться невеличкий відеофільм про історію розвитку побутового жанру. 

Завдання: намалювати малюнок                               " Як я допомагаю батькам"

Пригадайте пропорції тіла людини.

1. Оберіть сюжет.

2. Намалюйте олівцем  місце, де буде відбуватися сюжет. (кімната, подвір'я і т.п.)

3. Намалюйте фігури людей розмістивши їх відповідно сюжету.

4.Домалюйте деталі.

5. Розмалюйте малюнок. (можна олівцями)

Творчого вам натхнення. Малюнки прикріпіть, або надішліть мені у Вайбер.

Завдання для 7-х класів

Футуристичний дизайн

Доброго дня, діти. Подивіться фільм і виконайте завдання. Роботи надсилайте мені у вайбер.

ІНСТАЛЯЦІЯ.

Доброго дня , діти. Продовжуємо тему дизайн. Тема сьогоднішнього уроку : інсталяція. 

Інсталяція буває для навколишнього середовища і приміщень. Її не малюють і не пишуть, а встановлюють, монтують з різних елементів. Звичайно художник уявляє собі те, що хоче змонтувати і робить ескіз. Композиція інсталяції залежить від ідеї художника, від використаних предметів та матеріалів та від місця розташування. В інсталяції втілена ідея урізноманітнення засобів сприйняття та впливу мистецтва: глядач сприймає твір не лише зорово відсторонено, а й має можливість опинитися усередині і обійти з усіх боків. Завжди інсталяціями художники привертали увагу людства до якихось проблем, або значущих подій.

ЗАВДАННЯ: намалюйте ескіз великодньої інсталяції (для приміщень чи вулиці) на вибір

Зачіска змінює настрій 

Доброго дня , діти. Введіть цю адресу в гугл шукач і подивіться презентацію, що я вам підготувала. Завдіння в кінці презентації. https://docs.google.com/presentation/d/1Cz7QDqdVBzH_NUzKds6WbKizw8-rAiPB/edit#slide=id.p1

Традиційні мотиви в сучасному одязі.

Доброго дня, діти. Продовжуємо тему дизайну одягу. На минулому уроці ви ознайомилися з поняттями стилю в одязі, особистого іміджу людини. 

Сьогодні поговоримо про традиційні мотиви в одязі.

Український національний одяг має свої традиції, що варіюються в залежності від регіону нашої держави.

В кожному обласному центрі є  державні крайознавчі музеї, де дбайливо зберігають і відновлюють зразки національного одягу, що несуть на собі печать нашої історії, самобутньої культури.

Відомі українські дизайнери шиючи одяг нашим спортсменам, артистам, чи просто представляючи Україну на показі одягу, намагаються в свої костюми додати якісь традиційні мотиви.

Сучасний дизайн та  імідж людини.

Перше враження складається миттєво. Є ще крилата фраза: «Право на створення першого враження ми маємо один раз». Це перше враження формується тільки на основі нашої зовнішності (образу).
Із чого ж складається зовнішність (образ) людини? Які її складові?

Зовнішність = імідж + індивідуальний стиль + мода
Кожна складова має рівне значення в образі. Давайте розглянемо докладно кожну складову зовнішності:

  • У тлумачному словнику слово «зовнішність» означає: зовнішній вигляд, образ.
  • У Великому енциклопедичному словнику слово «імідж» - (англ. image від лат. imago - образ, вигляд), цілеспрямовано сформований образ (якої-небудь особи, явища, предмета), покликаний зробити емоційний вплив на кого-небудь з метою популяризації, реклами, досягнення успіху і т.п.

У результаті досліджень слова «імідж», ми можемо побачити, що імідж - це щось створене з певною метою.
Важливо розуміти, що імідж - це не вроджена якість, а придбане, створене, сформоване і т.д. Споконвічно кожній людині властивий його індивідуальний стиль, а не імідж.  Тоді що ж таке «стиль»?

  • «Стиль» (лат.  stilus, stylus, від греч. stylos - паличка) - у стародавності, середні століття загострений стрижень із кістки, металу або дерева, яким писали на воскових дощечках або на бересті.

Якщо це значення слова «стиль» застосувати  до поняття «індивідуальний стиль», то одержимо от що: кожна людина з народження має якусь власну індивідуальність (набір невід'ємних якостей особистості), що із часом можуть злегка видозмінюватися. Але стрижень залишається протягом всього життя разом з людиною. «Прояв» саме цього індивідуального стрижня можна побачити в незмінних рисах людини, які роблять її неповторною і несхожою на інших.

Подивіться як цікаво: імідж ми можемо створювати, формувати, міняти, здобувати й т.д. Індивідуальний стиль ми можемо тільки виявити, тому що він уже створений при народженні. Таким чином, ми ще раз підтверджуємо той факт, що імідж - це щось створене з певною метою, а індивідуальний стиль - це щось уроджене. І це два різних поняття!

А що ж таке мода?

«Мода» - це сукупність смаків, що діє в той або інший період часу.                                                 Тепер подивимося, як ці три складові зовнішності - імідж, мода й стиль - взаємозалежні. Наприклад, якщо людина добре знає свій індивідуальний стиль, орієнтується в моді, але не формує свій імідж, тоді його образ (зовнішній вигляд) буде мати мінуси.

Або, якщо хтось відмінно знає свій стиль і дотримується іміджу, але не стежить за модою, тоді він ризикує виглядати старомодно.
Або, якщо хтось стежить за модою, дотримується свого іміджу, але не використає індивідуальний стиль, він може виглядати шаблонно (як усі). В ідеалі всі три складові повинні бути врівноважені. При цьому, поліпшення однієї з складової приведе до того, що дві інші теж автоматично стануть краще. І навпаки - погіршення характеристик однієї з складової відразу приведуть до погіршення двох інших. Важливо пам'ятати, що всі три складові взаємозалежні!

У сучасному світі існує багато стилів, однак прийнято вирізняти чотири основних: класичний, романтичний, фольклорний та спортивний, кожен з яких має свої особливі різновиди.

Класичний стиль — це один з найдавніших і перевірених стилів, його девіз - «Усе є і нічого зайвого». Класика передбачає відсутність нефунк-ціональних деталей, зайвих прикрас, яскравих кольорів. Зміна цього стилю стосується в основному варіювання тканин, кольорів, часткового вдосконалення моделей, перевірених часом.

                                        

Однією з відмінностей романтичного стилю від класичного є те, що він увібрав у себе весь комплекс прикрас та деталей для дівчат і жінок. Різноманітна біжутерія, дорогоцінні ювелірні вироби, витончені вишивки та мережива, незвичайні фактури, кольори - це все романтичний стиль (мал. 108).

Чоловічому одягу в романтичному стилі властиве використання білих і кольорових піджаків, жилетів, шийних хусток, кольорових сорочок із широкими рукавами та романтичних фасонів капелюхів. Стилю притаманний квітковий друк, а також ніжна пастельна колірна гама.Такий одяг не підходить для занять спортом, активного відпочинку. У ньому не підеш до школи чи в офіс, адже він не відповідає діловому дрес-коду.

Фольклорний стиль ще називають етнічним або кантрі . Він передбачає надання сучасному одягу рис національного, традиційного костюма. Цей стиль у кожній країні має свої неповторні особливості.

Мал. 109. Етнічний стиль одягу

Ідея етнічного стилю полягає в тому, щоб не повністю копіювати національне вбрання, а лише запозичувати певні його елементи, включаючи їх у сучасні моделі. Широко використовується в’язка, плетіння, клаптева техніка, аплікації та різноманітна вишивка (мал. 110). Фольклорний стиль відрізняється зручністю.

Одяг спортивного стилю комфортний, він не сковує рухів. Спочатку цей стиль будувався на основі одягу для професійного спорту, уніформи, пізніше він трансформувався в окремий стиль, який ми сьогодні знаємо. Асортимент спортивного стилю включає практично всі види неформального одягу: куртки, джинси, майки, кепки, різної форми штани. Йому властиве використання різноманітних тканин і кольорів та їх неймовірних на перший погляд поєднань. Застосування великої кількості блискавок, ґудзиків, гачків, кнопок - ще одна ознака спортивного стилю. Щодо фасону, то він найрізноманітніший - від елегантного пальто до піджака з поясом.

Досить яскравий і динамічний за своїм характером, спортивний одяг відрізняється практичністю та зручністю .

Окрім основних стилів, нині набирає популярності й екологічний стиль (еко-стиль) - найдавніший природний стиль одягу . Йому властиве використання барв природи: кольору землі, трави, піску. Малюнки на тканинах - швидше виняток і мають флоральні (від лат. слова floris, що в перекладі означає «квітка») мотиви. Тканини використовуються тільки натуральні, часто грубого плетіння, фасони - вільні.

Не варто забувати й про один з різновидів класичного стилю одягу -шкільну форму. Це обов’язкове повсякденне вбрання для учнів під час їх перебування в школі та на офіційних шкільних заходах поза школою. Формі притаманний класичний крій одягу, відсутність кричущих деталей, зокрема неприпустимих етикетом вирізів.

Не варто думати, що одяг для школи нецікавий та одноманітний. На сьогодні існує багато різних моделей спідниць, блузок, сарафанів, жакетів, суконь для дівчат і піджаків, брюк, жилеток та сорочок для хлопців, що підкреслять індивідуальність кожного школяра .

Для найдопитливіших

У всі часи мода справляла величезний вплив на життя людей. З давнини вони могли підкреслити свій статус або становище в суспільстві за допомогою одягу чи аксесуарів. В історії моди було безліч цікавих фактів.

• Тільки в останні два століття дитячий одяг став відрізнятися від дорослого, до цього діти носили точно такий одяг, тільки меншого розміру.

• Туфлі з квадратними носами з’явилися завдяки королю Франції Чарльзу VIII, який підшукував для себе зручне взуття, адже на одній ступні в нього було шість пальців.

• А чи знаєте ви, із чим пов’язана традиція пришивати кілька маленьких ґудзиків на кінці рукавів жіночих і чоловічих піджаків? Виявляється, її колись увів у французькій армії Наполеон Бонапарт. Він особисто віддав кравцям наказ пришивати на рукави невеликі ґудзики для того, щоб солдати не витирали рукавами носи під час нежитю й тим самим не псували своїх мундирів.

Дрес-код - форма одягу та принципи його носіння під час відвідування різних заходів, закладів, подій; показує приналежність людини до певної професійної чи соціальної групи.

Завдання: намалювати образ сучасного підлітка.

Дизайн середовища. Ландшафтний дизайн.

Дизайн середовища. Дитячий майданчик.

 Доброго дня, діти. Тема сьогоднішнього уроку : ДИЗАЙН СЕРЕДОВИЩА. Люди створюють не тільки речі, якими користуються, а й навколишнє середовище: парки, сквери, вулиці, площі, міста і села. На сьогоднішньому уроці ви перетворитесь на юних архітекторів, перед якими стоїть важливе завдання – спроектувати дитячий майданчик. Враховуючи те, що середовище дитини впливає на неї, формує духовне світосприйняття , архітектори на магаються створити такі умови, які б сприялиукріпленню здоровя та всебічному розвитку дитини.

Дитячий майданчик — це ділянка, яка призначена для ігор та відпочинку дітей. Тому вона повинна мати приємний естетичний клімат. Поділ її на функціональні зони вимагає доцільного роз­міщення та розмежування ділянок і обєктів різного призначення (пісочниці, гірки, турніки, лавочки, гойдалки тощо).  Отже, оформлення екстер’єру має відповідати певним вимогам.

Екстер’єр – це зовнішній вигляд архітектурних споруд та їхніх комплексів у навколишньому середовищі.

Дитячий майданчик зазвичай займає невелику територію. Тому, при виконанні дизайнерської розробки дитячого майданчика не­обхідно створити ілюзію більшого простору ігрової зони. Цьому сприяє наявність кривих, заплутаних доріжок; рослинність (де­рева, кущі, газони); продумане розміщення великих об'єктів.

Роздивіться проект дитячого майданчика, створений справжніми архітекторами.

 

Поетапний малюнок

 1. Нанесення габаритних розмірів основних елементів ком­позиції.

2. Побудова основних конструкцій дитячого майданчика

3. Кольрове рішення композиції.

Не забувайте про лінійну і повітряну перспективи. Всі конструкції будувати в перспективному скороченні. Дітей можна не малювати. Розмалювати фарбами, або кольоровими олівцями. Питання, в особисті повідомлення у Вайбер.

Бажаю вам натхнення та творчого польоту  для створення найкращого проекту.

Промислова графіка.  Дизайн упаковки.

Доброго дня, діти. Ми продовжуємо тему "Дизайн". І сьогодні тема нашого уроку "Дизайн упаковки". Мало створити продукт для продажу, його потрібно в чомусь донести до споживача. 

Упаковка-  це ємність, в якій тримають продуктэто емкость, вона має включати в себе всі атрибути для захисту продукта під час перевезення, правильного використання. А ТАКОЖ ПРИВЕРНУТИ УВАГУ ПОКУПЦЯ І ВИКЛИКАТИ У НЬОГО БАЖАННЯ КУПИТИ ЦЕЙ ПРОДУКТ!

Разом з розвитком технологій мінялися матеріали для упаковок.

Раніше упаковки були тільки паперові, скляні і жестяні. Потім додався пластик. Так пластикові упаковки зручніші, але тепер людство ламає собі голову над утилізацією пластикових відходів, що засмічують навколишнє середовище.

Всі ми користуємося парфюмами. Дизайнери придумують упаковки, щоб привернути увагу споживача певної категорії: дитячої, жіночої, чоловічої.

Завдання:Уявіть себе дизайнером. Створіть ескіз пляшечки для парфюмів написавши на ній свою монограму. Можете  малювати олівцями, або фарбами, тільки світлотінями передайте об'єм пляшечки,

Монограма (перші букви свого прізвища та імені ). Сфотографуйте роботу і прикріпіть файл. Питання в особисті повідомлення на вайбер.